Jović Marija
Fakultet organizacionih nauka u Beogradu
Docent
Docent sa doktoratom iz oblasti digitalnog marketinga. Uže oblasti naučnoistraživačkog rada: digitalni marketing, strateški marketing, e-trgovina, ponašanje potrošača, neuromarketing, marketing istraživanje, marketing u neprofitnim organizacijama.
Obrazovanje:
- 2013. Doktorska disertacija, Univerzitet u Beogradu, Fakultet organizacionih nauka, studijski program: Informacioni sistemi i menadžment, naslov teze: „Istraživanje uticaja marketing strategija na izgradnju poverenja u onlajn kupovinu“
- 2008. Master teza, Univerzitet u Beogradu, Fakultet organizacionih nauka, studijski program: Marketing menadžment, naslov teze: „Razvoj marketing strategija u uslužnoj delatnosti˝
- 2006. Diplomirani inženjer organizacionih nauka – oblast menadžmenta, naslov diplomskog rada: „Uslužna delatnost i donošenje finansijskih odluka“
Radno iskustvo:
Akademsko:
2017- Rukovodilac Centra za istraživanje tržišta Univerzitet u Beogradu, Fakultet organizacionih nauka
2014 - Docent, Univerzitet u Beogradu, Fakultet organizacionih nauka, Katedra za marketing menadžment i odnose s javnošću
2010 - 2014 Asistent, Univerzitet u Beogradu, Fakultet organizacionih nauka, Katedra za marketing menadžment i odnose s javnošću
2008 - 2010 Saradnik u nastavi, Univerzitet u Beogradu, Fakultet organizacionih nauka, Katedra za marketing menadžment i odnose s javnošću
2005 - 2006 Student demonstrator na predmetima Finansijska analiza prodaje i Finansijsko računovodstvo
Profesionalno:
2007 - 2008 Univerzitet u Beogradu, Fakultet organizacionih nauka, Saradnik za odnose s javnošću
2007 - Wiener Städtische osiguranje a.d.o. Beograd, sektor Organizacija, Služba za organizaciju, radno mesto Stručni saradnik u sektoru organizacije (7 meseci)
2005 - Studentska praksa, Ekonomski institut u Beogradu
2006 - Studentska praksa, Skupština grada Beograda, Sekretarijat za obrazovanje
Članstva:
- Evropska marketinška akademija (EMAC)
- World Association of Opinion and Marketing Research Professionals (ESOMAR
- Srpsko udruženje za marketing (SEMA
- International Institute of Marketing professionals (IIMP
- International Journal of Marketing Principles and Practices (uređivački i menadžment odbor od avgusta 2012)
- Stručni žiri na takmičenju TIMES, u rešavanju studija slučaja (decembar, 2009)
Kontakt:
telefon: +381 (0)69 889 33 88
e-mail: marijaj@fon.rs
Linkedin: www.linkedin.com/in/drmarijajovic