Marinković mr Veljko
Ekonomski fakultet u Kragujevcu
magistar ekonomskih nauka
Član SeMA od 18.05. 2007.
Članstvo u telima SeMA-e: član Nadzornog odbora
Obrazovanje:
diplomirao 30. 04. 2003. godine Ekonomski fakultet u Kragujevcu
magistrirao 20. 04. 2007. godine Ekonomski fakultet u Kragujevcu
Radno iskustvo:
Naziv institucije: Ekonomski fakultet u Kragujevcu
Pozicija u preduzeću: asistent
Oblast interesovanja i rada: marketing, marketing istraživanje, ponašanje potrošača
Reference:
- 1. Marinković, V. 2007. Savremeni koncept istraživanja stavova potrošača, magistarska teza, Ekonomski fakultet, Kragujevac, broj strana 180.
- 2. Marinković, V. 2004. Razvojni potencijali srpskog turizma, Ekonomska politika, Beograd, 2735, str. 25-28.
- 3. Marinković, V. 2006. Uloga MIS-a u procesu donošenja odluka, Ekonomski horizonti, Ekonomski fakultet, Kragujevac, broj 1-2, str. 29-40.
- 4. Marinković, V. 2006. Analiza konkurencije i mogućnosti stvaranja održive konkurentske prednosti preduzeća, Lider, Banjaluka, broj 7-8, str. 24-31.
- 5. Marinković, V. 2007. Marketinške strategije za promenu stavova potrošača, Lider, Banjaluka, broj 7-8, str. 17-23.
- 6. Marinković, V. 2007. Međusobni uticaji stavova i ponašanja potrošača, Marketing, Beograd, broj 3, str. 103-109.
- 7. Kostić, M., Marinković, V. 2008. Institucionalna rešenja i mogući pravci razvoja turizma Srbije, Institucionalne promene kao determinanta privrednog razvoja Srbije, Ekonomski fakultet, Kragujevac, str. 301-312.
- 8. Marinković, V. 2008. Primena fokus grupa i individualnog dubinskog intervjua u eksplorativnoj fazi procesa marketing istraživanja, Lider, Banjaluka broj 1-2, str. 51-57.
- 9. Marinković, V. 2008. Kreiranje baze lojalnih potrošača, Ekonomski horizonti, Ekonomski fakultet, Kragujevac, broj 1, str. 109-127
Kontakt:
telefon: +381 (0)34/303-518
Đure Pucara Starog 3, Fakultet za uslužni biznis
34000 Kragujevac
e-mail: vmarinkovic@kg.ac.rs, veljkoecc@verat.net