Korporativni članovi
Korporativni članovi mogu da budu ne samo kompanije, organizacije i institucije zainteresovane za rad Udruženja locirane u zemlji nego i njihovi ogranci ili filijale u inostranstvu.
Korporativni članovi su izjednačeni u pogledu prava i obaveza sa redovnim članovima. Korporativnom članu pripada 1 glas u odlučivanju u radu Udruženja.
Koristi su višestruke, a pre svega bi izdvojili sledeće:
- Profesionalni razvoj:
• stalna razmena iskustava i transfer znanja, u okviru rada Udruženja;
• učešće u Stručnim Interesnim Grupama (SIG) po pojedinim oblastima marketinga; i
• predstavnici Korporativnih članova SeMA-e mogu besplatno ili pod povoljnijim uslovima učestovati na stručnim i drugim profesionalnim manifestacijama pod pokroviteljstvom ili u organizaciji SeMA-e. - Stvaranje kontakata i udruživanje:
• mogućnost upoznavanja velikog broja stručnjaka iz oblasti marketinga, saradnje sa njima i udruživanja radi lakšeg rešavanja tekućih pitanja. - Dobijanje relevantnih informacija i publikacija:
• na adresu korproativnih članova dostavlja se besplatno po tri primerka časopisa "Marketing" (koji izlazi tromesečno), koji je zvanično glasilo Udruženja; i
• u perspektivi će imati pristup člancima i studijama slučajeva sa oficijelnog sajta Udruženja. - Promocija na oficijelnom sajtu Udruženja /postavljanje bannera i osnovnih informacija, sa linkom na sajt kompanije./
- Promovisanje novih knjiga i studija autora, iz oblasti marketinga, u okviru posebne stranice na sajtu www.sema.rs.
- Objavljivanje značajnih novosti i događaja, iz sveta marketinga, koje korporativni član organizuje ili u kojima učestvuje, u rubrici Vesti, na sajtu www.sema.rs.