Srpsko udruženje za marketing SeMA [Serbian Marketing Association]

Za članove
Prijava
Srpsko udruženje
za marketing SeMA
[Serbian Marketing Association]
Ekonomski fakultet u Beogradu
Kamenička 6,
11000 Beograd, Srbija
office@sema.rs
www.sema.rs

Korporativni članovi:

Članovi

Spisak korporativnih članova

Korporativni članovi

Korporativni članovi su kompanije, organizacije i institucije zainteresovane za rad Udruženja. Korporativni članovi postaju kolektivni članovi SeMA po proceduri koja važi za redovne članove. Korporativno članstvo je dvogodišnje. Koristi su višestruke, a pre svega bismo izdvojili sledeće:

  • Profesionalni razvoj:
    • stalna razmena iskustava i transfer znanja, u okviru rada Udruženja;
    • učešće u Stručnim Interesnim Grupama (SIG) po pojedinim oblastima marketinga;
    • predstavnici Korporativnih članova SeMA-e mogu besplatno ili pod povoljnijim uslovima učestovati na stručnim i drugim profesionalnim manifestacijama pod pokroviteljstvom ili u organizaciji SeMA-e.

  • Stvaranje kontakata i udruživanje:
    • mogućnost upoznavanja velikog broja stručnjaka iz oblasti marketinga, saradnje sa njima i udruživanja radi lakšeg rešavanja tekućih pitanja.

  • Dobijanje relevantnih informacija i publikacija:
    • na adresu korproativnih članova dostavlja se besplatno po tri primerka časopisa "Marketing" (koji izlazi tromesečno), koji je zvanično glasilo Udruženja; i
    • u perspektivi će imati pristup člancima i studijama slučajeva sa oficijelnog sajta Udruženja.

  • Promovisanje korporativnog člana i objavljivanje relevantnih informacija: • promovisanje na oficijelnom sajtu Udruženja /postavljanje banera i osnovnih informacija, sa linkom na sajt kompanije/
    • promovisanje novih knjiga i studija autora, iz oblasti marketinga, u okviru posebne stranice na sajtu www.sema.rs
    • objavljivanje značajnih novosti i događaja, iz sveta marketinga, koje korporativni član organizuje ili u kojima učestvuje, a koji su relevantni za oblast koju pokriva Udruženje (po pravilu u rubrici Vesti, na sajtu www.sema.rs)
    • predstavljanje korporativnog člana i njegovih aktivnosti u časopisu „Marketing“ (u štampanoj i onlajn verziji)

  • Unapređenje reputacije korporativnog člana u stručnoj javnosti, učešćem u stručnim debatama, tribinima, okruglim stolovima i na konferencijama u organizaciji Udruženja i predstavljanjem svojih viđenja i iskustava učesnicima.

  • Iskazivanje društveno odgovornog ponašanja kroz pomoć i podršku radu Udruženja i stručnim inicijativama.

  • Svaki korporativni član dobija poseban Sertifikat/Potvrdu o članstvu.

  • Korporativni članovi su izjednačeni u pogledu prava i obaveza sa redovnim članovima kod odlučivanja - pripada mu 1 glas u odlučivanju u radu Udruženja.