Oblasti interesovanja
Stručne interesne grupe (SIG) predstavljaju permanente radne grupe po pojedinim oblastima marketinga. Predsedništvo bira rukovodioca grupe a njegov zadatak je da okupi članstvo i prezentira plan rada na usvajanje organu upravljanja. Svaki regularni član SeMA može da se uključi u rad nekog ili svih radnih grupa, da aktivno učestvuje u njihovom radu i aktivnostima koje se realizuju kroz programe Udruženja.
Predviđeno je formiranje sledećih stručnih interesnih grupa:
- SIG Savremena marketing istraživanja,
- SIG Internet Marketing
- SIG Potrošačke organizacije i zaštita potrošača,
- SIG Globalni marketing menadžment,
- SIG Logistika i menadžment lanca snabdevanja,
- SIG Korporativna i marketing odgovornost,
- SIG Promocija i direktni marketing,
- SIG Brend menadžment,
- SIG Marketing/korporativno strateško planiranje,
- SIG Kanali marketinga
- SIG Marketing u neprofitnim organizacijama,
- SIG Marketing u kulturi i medijima.
Broj SIG nije ograničen i zavisi od interesovanja članova tako da je za formiranje nove SIG potrebno okupiti najmanje 5 članova.