Oblasti interesovanja
Stručne interesne grupe (SIG) predstavljaju permanente radne grupe po pojedinim oblastima marketinga. Predsedništvo predlaže rukovodioca odnosno predsednika ovih tela a njegov zadatak je da okupi članstvo i prezentira plan rada na usvajanje organu upravljanja. Svaki regularni član SeMA može da se uključu u rad nekog ili svih saveta, da aktivno učestvuje u njihovom radu i aktivnostima koje se realizuju kroz programe Udruženja.
Do sada su formirane sledeće SIG sa predsednicima (rukovodiocima):
- SIG Savremena marketing istraživanja - prof. dr Suzana Salai, Ekonomski fakultet - Subotica
- SIG Internet Marketing - dr Galjina Ognjanov, Ekonomski fakultet - Beograd
- SIG Marketing korporativno i strateško planiranje - prof. dr Ljiljana Stanković, Ekonomski fakultet - Niš
- SIG Brend menadžment - dr Saša Veljković, Ekonomski fakultet - Beograd
- SIG Promocija i direktni marketing - dr Mirjana Gligorijević, Ekonomski fakultet - Beograd
- SIG Marketing u neprofitnim organizacijama - prof. dr Jovan Popesku, FTHM Univerzitet Singidunum
- SIG Potrošačke organizacije i zaštita potrošača - prof. dr Branko Maričić, Ekonomski fakultet - Beograd
- SIG Globalni marketing menadžment - prof. dr Branko Rakita, Ekonomski fakultet - Beograd
- SIG Logistika i menadžment lanca snabdevanja - prof. dr Slobodan Aćimović, Ekonomski fakultet - Beograd
- SIG Kanali marketinga - prof. dr Stipe Lovreta, Ekonomski fakultet - Beograd
- SIG Marketing u uslužnim delatnostima - dr Radmila Živković, FTHM Univerzitet Singidunum
Broj SIG nije ograničen i zavisi od interesovanja članova tako da je za formiranje nove SIG potrebno okupiti najmanje 5 članova.