Marketing logistika

Autori: Dr Vladan Božić
Dr Slobodan Aćimović
Izdavač: Centar za izdavačku delatnost, Ekonomski fakultet Univerziteta u Beogradu
Godina izdanja: 2010
Broj strana: 602 strane
ISBN: 978-86-403-1050-5
Kratak sadržaj:
I Uvod u logistiku i logistički menadžment
II Razvoj logističkog menadžmenta
III Pojam, funkcije i zadaci servisa potrošača
IV Upravljanje servisom potrošača
V Upravljanje transportom
VI Upravljanje zalihama
VII Upravljanje skladištenjem
VIII Logistički informacioni sistem
IX Organizacija i menadžment logistike
X Globalna logistika
Knjiga je univerzitetski udžbenik koji u naučnom i praktičnom smislu pokriva najveći deo tematike iz domena logističkog menadžmenta. Strukturirana kao i većina relevantnih svetskih udžbenika iz ovog domena poslovnog upravljanja, knjiga ima 9 osnovnih delova, dok se kao dodatak daje rečnik izabranih poslovnih logističkih pojmova koji se najčešće primenjuju u logističkoj praksi.
U okviru prve dve glave se definiše i pozicionira logističko upravljanje u preduzećima, zatim su naredne dve glave posvećene logističkom cilju - servisu potrošača, potom se prelazi na 4 ključna logistička podsistema (transport, zalihe, skladištenje i informisanje), dok je finalna glava vezana za sam proces organizovanja i upravljanja ovim skupom aktivnosti.
Kako se radi o veoma praktičnoj materiji, a imajući u vidu veliko konsultantsko iskustvo autora knjige, svaki teorijski deo je potkrepljen različitim primerima, istraživanjima iz domaće i svetske prakse i prezentacijom uspešno rešenih problema iz domena logistike.
Stoga se knjiga, pored studenata kojima je u osnovi namenjena, može preporučiti top menadžerima, menadžerima distribucije, logistike, nabavke, prodaje i svima drugima koji se na neki način bave tako složenim i raznovrsnim skupom strateških i/ili operativnih logističkih poslova.