Marketing u turizmu i hotelijerstvu

Autor: Prof. dr Jovan Popesku
Izdavač: Univerzitet Singidunum, Beograd
Godina izdanja: 2013
Broj strana: 231
ISBN: 978-86-7912-471-5
U knjizi su obrađene osnove primene marketinga u turizmu sa posebnim osvrtom na korišćenje pojedinih instrumenata tržišnog nastupa preduzeća i destinacija.
Knjiga je podeljena na šest osnovnih delova (pojam i karakteristike turističkog tržišta, primena marketing koncepcije u turizmu i hotelijerstvu, marketing okruženje i marketing informacioni sistem u turizmu I hotelijerstvu, upravljanje marketing aktivnostima u turizmu i hotelijerstvu, instrumenti marketinga u turizmui hotelijerstvu, posebni aspekti primene marketinga u turizmu i hotelijerstvu).
Izneti stavovi i dati predlozi počivaju i na neposrednom iskustvu autora, koji je imao priliku da u neposrednoj privrednoj praksi učestvuje u marketinškim aktivnostima koje su se odnosile na Srbiju kao turističku destinaciju.
Knjiga je prvenstveno namenjena studentima Fakulteta za turistički i hotelijerski menadžment Univerziteta Singidunum, ali može biti korisna i širem auditorijumu, kao osnova za proučavanje ove izuzetno dinamične naučne discipline i savremenog pristupa odnosima na turističkom tržištu.
Knjigu Marketing u turizmu i hotelijerstvu možete pogledati na ovom linku.