Srpsko udruženje za marketing SeMA [Serbian Marketing Association]

Za članove
Prijava
Srpsko udruženje
za marketing SeMA
[Serbian Marketing Association]
Ekonomski fakultet u Beogradu
Kamenička 6,
11000 Beograd, Srbija
Tel: + 381 (0)11 3021 160 office@sema.rs
www.sema.rs

Korporativni članovi:

Publikacije

Publikacije

Medijske, PR i brend tendencije






Autori: dr Nenad Perić, dr Nevena Krasulja, MSc Ivana Radojević

Izdavači: Čigoja štampa i Synopsis, Beograd
Godina izdanja: 2011 (drugo, izmenjeno izdanje)
Broj strana: 164
ISBN: 978-86-7558-815-3 (ČŠ)


Kratak sadržaj:

Nenad Perić: Mediji i medijsko delovanje
Ivana Radojević: Odnosi s javnošću
Nevena Krasulja: Brend i brendiranje


Svedoci smo nezadržive komercijalizacije svega što marketing i medijska industrija mogu eksploatisati, na najrazličitije načine.

Oglašavanje i medijsko delovanje, odnosi sa javnošću, procesi brendiranja, predstavljaju uticajne faktore na širem psihološkom nivou, a njihovo dugoročno delovanje, sve više perfidne i manipulatorske prirode, ostavlja velike, često i nesagledive posledice.
Zato su mnogobrojne promene na ovim poljima veoma zanimljive za širu analizu.

Knjiga je plod višegodišnjeg izučavanja ovih tema i autori se nadaju da će biti korisna kako stručnjacima u ovim oblastima, tako i studentima kao šira literatura.